Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 396 to 415 of 2114 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2006Du Référentiel d’activités au Référentiel des compétences des enseignants de français secondaire: Démarches et perspectivesTRẦN, ĐÌNH BÌNH
2015DUONG TUONG’S DIALECT TRANSLATION STRATEGIES OF JOSEPH’S SPEECH IN WUTHERING HEIGHTS BY EMILY BRONTENgo, Thu Ha; Nguyen, Ha My
2015Dùng Games trong lớp học từ vựng nhằm tăng hứng thú và khả năng nhớ từ.Nguyễn, Hải Hà
May-2015DỰ GIỜ NHƯ MỘT HOẠT ĐỘNG CHUYÊN MÔN THƯỜNG XUYÊN TẠI KHOA NN&VH NGADinh, Thi Thu Huyen; Trinh, Thi Phan Anh
2014EFFECTIVENESS OF JAPAN’S ODA UTILIZATION IN VIETNAMTrần Việt, Dung; Phạm Thu, Phương
2014EFFECTIVENESS OF JAPAN’S ODA UTILIZATION IN VIETNAM =Trần Việt, Dung; Phạm Thu, Phương
Jun-2019EFFECTIVENESS OF PROJECT-BASED LEARNING ACTIVITIES IN NEW ENGLISH TEXTBOOK IN IMPROVING SPEAKING SKILL AS PERCEIVED BY TEACHERS AND GRADE 10 STUDENTS AT CONG NGHIEP VIET TRI HIGH SCHOOL, PHU THO PROVINCEHoàng Thị, Hồng Hải; Đỗ Ngọc, Điệp
2011EFFECTIVENESS OF STUDENT TEACHER AUTONOMY IN “TUTORING PROGRAM 2010” PERCEIVED BY THE 4th-year Fast-track TESOL STUDENTS, ULIS, VNUVu Tuong, Vi; PHAM HOAI, THU
2017EFFECTIVENESS OF USING PRONUNCIATION SOFTWARE IN TEACHING PRONUNCIATION FOR EFL LEARNERSNguyễn Huy, Hoàng; Nguyễn Minh, Hằng
2012EFFECTS OF ANXIETY ON IN-CLASS SPEAKING PERFORMANCE AMONG ULIS FIRST-YEAR MAINSTREAM ENGLISH MAJORSLục Đình, Quang; Nguyễn Phương, Thảo
2015EFFECTS OF ENGLISH SUBTITLE ON INTIMATE SPEECH LEVEL OF VIETNAMESE SUBTITLED KOREAN TV REALITY SHOWS A CASE STUDY: “ROOMMATE” SUBTITLED BY SUBTEAM14Vương, Ha Thu; Vu, Thi Nga
2013EFFECTS OF LISTENING CONTENT ON STUDENTS’ LISTENING COMPREHENSION AS PERCEIVED BY FIRST-YEAR STUDENTS AT UET, VNU =Vũ Thị Thanh, Vân; Trần Thị Ngọc, Mai
2018EFFECTS OF PROSODY AWARENESS TRAINING ON CONSECUTIVE INTERPRETING FROM ENGLISH INTO VIETNAMESE: AN EXPERIMENTAL STUDY =Nguyễn Ngọc, Ninh; Ngô Thị Hoài, Thu
2015EFFECTS OF THE TEACHERS’ ACCOMODATION TO ULIS FRESHMEN’S LEARNING STYLES ON THEIR ATTENTION IN ENGLISH SPEAKING AND LISTENING CLASSESNguyễn, Thị Thịnh; Trần, Thị Hoài Phương
2015EFFECTS OF THE TEACHERS’ ACCOMODATION TO ULIS FRESHMEN’S LEARNING STYLES ON THEIR ATTENTION IN ENGLISH SPEAKING AND LISTENING CLASSES = ẢNH HƯỞNG CỦA VIỆC GIÁO VIÊN ĐÁP ỨNG PHONG CÁCH HỌC TẬP CỦA SINH VIÊN NĂM NHẤT ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ ĐỐI VỚI ĐỘ TẬP TRUNG CỦA HỌ TRONG GIỜ HỌC NÓI VÀ NGHE TIẾNG ANHNGUYỄN, THỊ THỊNH; TRẦN, THỊ HOÀI PHƯƠNG
2016Effets de la mondialisation sur la culture des jeunes vietnamiensÉtude auprès des étudiants de langue à ULIS=Đặng, Kim Hoa; Hoàng, Anh Tuấn
2014EFL students’ attitudes towards classroom activities: A survey in VietnamLÊ, VĂN CANH
Oct-2015Einsatz von Texten im Dolmetschunterricht für fortgeschrittene Deutschstudenten: Welche Textsorte ist dafür geeignet?Duong, Thi Viet Thang
Oct-2015Einstufungstests, Lernfortschrittstests und FremdsprachenleistungstestsHoang, Thi Thanh Binh
May-2014EMPIRISCHE UNTERSUCHUNG DER MODIFIKATION VERBALER PRÄFIXDERIVATION IM DEUTSCHENLe Tuyet, Nga; Ho Thi Bao, Van