Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 701 to 720 of 2114 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013LE LOCALISME Analyse des prépositions spatiales à valeurs temporelles et notionnelles dans "Voyage surprise - Les folles vacances de 20 Français" d'André Gillois et Jean Nohain =Đặng, Kim Hoa; Nguyễn, Thị Tú Linh
2019LE RÔLE DES CONNAISSANCES JURIDIQUES DANS LA TRADUCTION DE DROITHồ, Tùng Sơn; Lương, Ngân Hà
2012Le sublime et le grotesquedans Notre-Dame de Paris de Victor Hugo=Phạm, Thị Thật; Nguyễn, Anh Tú
2012LEARNER AUTONOMY IN VOCABULARY LEARNING - A STUDY ON STUDENTS OF THE INTERNATIONAL STANDARD PROGRAM, VNU =ĐINH HẢI, YẾN; TRẦN THỊ, NGÂN
2011LEARNERS’ PERCEPTIONS OF THEIR WILLINGNESS TO COMMUNICATE IN ENGLISH IN DIFFERENT INTERACTIONAL CONTEXTS INSIDE THE CLASSROOM AT ILA: A CASE STUDYTRẦN THỊ HIẾU, THỦY; NGUYỄN HÀ, SÂM
2013LEARNING STYLES AND THEIR INFLUENCE ON LISTENING SKILLS DEVELOPMENT AMONG 11TH-FORM STUDENTS =Lục Đình, Quang; Trịnh Thanh, Huyền
2018Leben in einemanderen Körper. Das Motiv der Verwandlung in der Erzählung „Die Verwandlung“ von Franz Kafka und dem Drama „Hon Truong Ba, da hang thit“ von Luu Quang VuLütvogt, Dörte; Nguyễn, Đình Bảo
Oct-2015Lehrpläne für die B.A.-Kurse Deutsche Sprachwissenschaft 1 und 2 und ihre Umsetzung in die UnterrichtspraxisLe, Tuyet Nga
Oct-2015Lernstrategien als wichtige Voraussetzung zur Förderung der LernerautonomieVu, Van Hiep
2017LES CARACTERISTIQUES CULTURELLES DANS LES PROVERBES FRANÇAIS ET VIETNAMIENS SUR LA METEO=Đinh, Hồng Vân; Hà, Huyền Trang
2012LES IMPACTS DE L’AMBIANCE DE CLASSE SUR LA CAPACITÉ DE L’EXPRESSION ORALE DESÉTUDIANTS ET QUELQUES MESURES POUR RÉSOUDRE CES DÉFIS=PHẠM, VĂN PHÚ; PHẠM, PHƯƠNG LINH
2013Les stratégies de révision de texte - une comparaisonentre les bons et les mauvais scripteurs=Đỗ, Thị Bích Thủy; Nguyễn, Thị Thu Hằng
Oct-2015Lesekompetenzförderung durch Kooperatives LernenBui, Linh Ha
2011levels OF interest of 11TH FORM STUDENTS AND Teachers in ROLE-PLAY in SPEAKING LESSONS, THEIR REASONS FOR LEVELS OF INTEREST AND ACTIONS DURING ROLE PLAYING PROCEDURESPH¹M §¡NG, B×NH; Lª thÞ ph­¬ng, lan
2015LÊ VĂN CANH. 2015. (Co-authored with Nguyen Gia Viet & Roger Barnard). Old wine in new bottles: Two case studies of task-based language teaching in Vietnam (book chapter). In M. Thomas & H. Reinders (Eds.), Contemporary task-based language teaching in Asia (pp. 68-86). Chương này trình bày kết quả nghiên cứu trên hai trường hợp cụ thể về việc áp dụng đường hướng dạy học dựa trên công việc được giao (Task-based language teaching). Kết quả cho thấy giáo viên hầu như không áp dụng đường hướng này mà thay vào đó mô hình dạy học PPP (Presentation-Practice-Production) vẫn mang tính phổ biến. Các tác giả đưa ra một mô hình áp dụng đường hướng dạy học dựa theo nhiệm vụ được giao được xây dựng trên cơ sở mô hình PPP đang được giáo viên sử dụng. The chapter reports the result of two case studies in which Vietnamese EFL teachers were mandated to use the task-based approach in their teaching. It is revealed in the study that there was little of task-based language teaching observed. Instead, the Presentation-Practice-Production model dominated in both cases. The authors provide suggestions on a model of task-based language teaching which is built on the commonly-used Presentation-Practice-Production model.LÊ, VĂN CANH
2010Lictra Leiziger internationale Konferenz zu Grundfragen der Translatologie-
2013Limitation on the development of skills in higher education in Vietnam, Higher EducationTRẦN, THỊ TUYẾT
2011LITERARISCHE UND FILMISCHE ERZÄHLUNGJaiser, Gerhard; Nguyen Mai Tra, My
Sep-2015LÍ HẠ HÀ: TỪ ĐỊA DANH TỚI DÒNG VĂN HỌC MANG ĐẶC TRƯNG KHU VỰCPhạm, Văn Minh
2011Lí luận tiếp nhận văn bản văn học và đổi mới phương pháp giảng dạyNGUYỄN, THỊ BÌNH