Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
Tiếng Việt
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
ULIS Repository
Browsing by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 711 to 730 of 2114
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2012
LES IMPACTS DE L’AMBIANCE DE CLASSE SUR LA CAPACITÉ DE L’EXPRESSION ORALE DESÉTUDIANTS ET QUELQUES MESURES POUR RÉSOUDRE CES DÉFIS=
PHẠM, VĂN PHÚ
;
PHẠM, PHƯƠNG LINH
2013
Les stratégies de révision de texte - une comparaisonentre les bons et les mauvais scripteurs=
Đỗ, Thị Bích Thủy
;
Nguyễn, Thị Thu Hằng
Oct-2015
Lesekompetenzförderung durch Kooperatives Lernen
Bui, Linh Ha
2011
levels OF interest of 11TH FORM STUDENTS AND Teachers in ROLE-PLAY in SPEAKING LESSONS, THEIR REASONS FOR LEVELS OF INTEREST AND ACTIONS DURING ROLE PLAYING PROCEDURES
PH¹M §¡NG, B×NH
;
Lª thÞ ph¬ng, lan
2015
LÊ VĂN CANH. 2015. (Co-authored with Nguyen Gia Viet & Roger Barnard). Old wine in new bottles: Two case studies of task-based language teaching in Vietnam (book chapter). In M. Thomas & H. Reinders (Eds.), Contemporary task-based language teaching in Asia (pp. 68-86). Chương này trình bày kết quả nghiên cứu trên hai trường hợp cụ thể về việc áp dụng đường hướng dạy học dựa trên công việc được giao (Task-based language teaching). Kết quả cho thấy giáo viên hầu như không áp dụng đường hướng này mà thay vào đó mô hình dạy học PPP (Presentation-Practice-Production) vẫn mang tính phổ biến. Các tác giả đưa ra một mô hình áp dụng đường hướng dạy học dựa theo nhiệm vụ được giao được xây dựng trên cơ sở mô hình PPP đang được giáo viên sử dụng. The chapter reports the result of two case studies in which Vietnamese EFL teachers were mandated to use the task-based approach in their teaching. It is revealed in the study that there was little of task-based language teaching observed. Instead, the Presentation-Practice-Production model dominated in both cases. The authors provide suggestions on a model of task-based language teaching which is built on the commonly-used Presentation-Practice-Production model.
LÊ, VĂN CANH
2010
Lictra Leiziger internationale Konferenz zu Grundfragen der Translatologie
-
2013
Limitation on the development of skills in higher education in Vietnam, Higher Education
TRẦN, THỊ TUYẾT
2011
LITERARISCHE UND FILMISCHE ERZÄHLUNG
Jaiser, Gerhard
;
Nguyen Mai Tra, My
Sep-2015
LÍ HẠ HÀ: TỪ ĐỊA DANH TỚI DÒNG VĂN HỌC MANG ĐẶC TRƯNG KHU VỰC
Phạm, Văn Minh
2011
Lí luận tiếp nhận văn bản văn học và đổi mới phương pháp giảng dạy
NGUYỄN, THỊ BÌNH
2012
LOBBYING IN THE OBAMA ADMINISTRATION: CHANGES AND PUBLIC RESPONSES=
Nguyễn Thị Bách, Thảo
;
Trần Thị, Lành
2016
LOKALE PRÄPOSITIONEN IM DEUTSCHEN UND IM VIETNAMESISCHEN KONTRASTIV
Vũ Kim, Bảng
;
Nguyễn Lan, Anh
2014
LORD BYRON’S LOVE AFFAIRS AS REFLECTED IN HIS POETRY =
Đỗ Thu, Hương
;
Ngô Hạnh, Quyên
2016
LOYALITÄT IN DER TRANSLATION AM BEISPIEL DER ÜBERSETZUNG EINER UMFRAGE VOM DEUTSCHEN INS VIETNAMESISCHE
Lê Hoài, Ân
;
NGUYỄN THỊ, VÂN
May-2014
LỒNG GHÉP NĂNG LỰC HIỂU CÁC THÔNG ĐIỆP TRUYỀN TẢI QUA HÌNH ẢNH TRONG GIẢNG DẠY MÔN ĐỊA LÝ ĐẠI CƯƠNG ANH – MỸ
Nguyễn, Lê Hường
May-2015
LỖI PHÁT ÂM HỆ THỐNG ÂM ĐẦU TIẾNG VIỆT CỦA SINH VIÊN TRUNG QUỐC
Chu, Thi Bich
May-2013
Luận bàn về vai trò của mô hình bản ngữ (Native-Speaker Model) trong giảng dạy Tiếng Anh như một ngôn ngữ trung gian toàn cầu
Do, Thi Minh Ngoc
;
Hoang, Thanh Huyen
May-2016
LƯỢNG TỪ VỰNG CẦN THIẾT ĐỂ NGHE HIỂU CÁC CHƯƠNG TRÌNH BẰNG TIẾNG NƯỚC NGOÀI
Thái, Hà Lam Thủy
2015
Lứa tuổi và khả năng tiếp thu ngôn ngữ thứ hai.
Lê, Thị Phương
2011
LYRIK DES BAROCK: SONETT
Jaiser, Gerhard
;
Tran Thi, Hanh