Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
Tiếng Việt
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
ULIS Repository
Browsing by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1265 to 1284 of 2114
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
Apr-2017
TÁC ĐỘNG CỦA BÀI THI ĐÁNH GIÁ NĂNG LỰC TIẾNG ANH THEO CHUẨN ĐẦU RA ĐỐI VỚI VIỆC DẠY TIẾNG ANH TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ – ĐHQGHN
Nguyễn, Thúy Lan
May-2013
Tác động của toàn cầu hóa đối với ngôn ngữ và văn hóa trong thời kỳ hội nhập quốc tế
Phan, Hoang Yen
May-2012
TẦM QUAN TRỌNG CỦA YẾU TỐ ĐA VĂN HÓA VÀ INTERNET TRONG CÁC CHƯƠNG TRÌNH GIÁO DỤC ĐẠI HỌC VIỆT NAM THỜI ĐẠI HỘI NHẬP TOÀN CẦU
Nguyen, Duy Mong ha
Apr-2017
TẦM QUAN TRỌNG VÀ CÁC NGUYÊN TẮC CỦA VIỆC DẠY CÁC CHIẾN LƯỢC ĐỌC
Trần, Thị Thu Hiền
2015
Tăng cường khả năng ghi nhớ từ vựng của sinh viên thông qua hoạt động thực hành đồng cấp tại trường Đại học Khoa học Tự nhiên, Đại học Quốc gia Hà Nội
Đặng, Thanh Điềm
2015
Tăng hiệu quả học từ vụng nói qua hoạt dộng ôn tập
Bùi, Thị Ngân
May-2014
TEA CULTURE IN ENGLAND: PAST AND PRESENT
Nguyễn Diệu, Hồng
;
Nguyễn Hồng, Ngọc
2012
Teacher learning within the school context: An ecological perspective
LÊ, VĂN CANH
;
NGUYEN, THI THUY MINH
2012
Teacher preparation for primary school English education: A case of Vietnam. In B. Spolsky & Y. Moon (Eds), Primary school English language education in Asia (pp.106-128). New York: Routledge.
LÊ, VĂN CANH
;
DO, THI MAI CHI
Jul-2019
TEACHERS’ AND STUDENTS’ PERCEPTIONS OF PROJECT- BASED LEARNING ACTIVITIES IN THE NEW TIENG ANH 6: A CASE STUDY
Lương, Quỳnh Trang
;
Nghiem, Thu Tra
2015
TEACHERS’ CHOICE OF ENGLISH AND VIETNAMESE AS THE LANGUAGE OF INSTRUCTION IN THE EFL CLASSROOM: A CASE STUDY AT FELTE - ULIS
Lương, Quỳnh Trang
;
Nguyễn, Nhật Hạnh
2012
TEACHERS’ DIFFICULTIES IN USING INFORMATION GAP ACTIVITES TO TEACH SPEAKING SKILL FOR THE FIRST YEAR STUDENTS AT ULIS- VNU =
TRẦN THỊ HIẾU, THỦY
;
NGUYỄN THỊ HOÀI, THU
2017
TEACHERS’ STATED BELIEFS ABOUT THE USE OF ORAL PRESENTATION IN THE LANGUAGE CLASSROOM AND THEIR ACTUAL CLASSROOM PRACTICES
Nguyễn Chí, Đức
;
Nguyễn Thương, Quỳnh
2015
TEACHERS’ USE OF POST-QUESTION WAIT-TIME IN EFL CLASSES: A CASE STUDY AT FELTE-ULIS
Trần, Hoài Phương
;
Trần, Thanh Hiền
2017
TEACHERS’ USE OF TIERED LESSONS AS A DIFFERENTIATED INSTRUCTION STRATEGY: A MULTIPLE-CASE STUDY OF THREE PRIMARY EFL CLASSROOMS
Trần Thanh, Nhàn
;
Phạm Phương, Anh
2011
TEACHER’s ACCOMMODATION TO GRADE 10 STUDENTS’ LEARNING STYLE PREFERENCES IN TEACHING ENGLISH AND IMPLICATIONS FOR TEACHING STYLES AND TEXTBOOK ADAPTATION - A CASE STUDY
Vu Mai, Trang
;
NGUYEN THI, THINH
2011
TEACHER’S HUMOR USE IN THE CLASSROOM AND STUDENTS’ PERCEPTIONS OF ITS EFFECTIVENESS AND APPROPRIATENESS
LƯƠNG QUỲNH, TRANG
;
PHẠM THỊ THÙY, LINH
2012
Teacher’s management of speaking group activities: First-year students’ perception
NGUYỄN, THỊ CHI
2011
TEACHER’S USE OF MOTIVATIONAL STRATEGIES IN SPEAKING CLASSES FOR SECOND YEAR MAINSTREAM ELT STUDENTS AT FELTE-ULIS IN CORRELATION WITH TEACHING EXPRIENCE
Nguyen Thu Le, Hang
;
NGUYEN THI LIEN, HUONG
Jul-2019
TEACHER’S USE OF SCAFFOLDING IN ENGLISH SPEAKING LESSONS FOR MAINSTREAM FRESHMEN AT FELTE, ULIS
Cao, Thúy Hồng
;
Vũ, Phương Hạnh