Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1265 to 1284 of 2114 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2017TÁC ĐỘNG CỦA BÀI THI ĐÁNH GIÁ NĂNG LỰC TIẾNG ANH THEO CHUẨN ĐẦU RA ĐỐI VỚI VIỆC DẠY TIẾNG ANH TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ – ĐHQGHNNguyễn, Thúy Lan
May-2013Tác động của toàn cầu hóa đối với ngôn ngữ và văn hóa trong thời kỳ hội nhập quốc tếPhan, Hoang Yen
May-2012TẦM QUAN TRỌNG CỦA YẾU TỐ ĐA VĂN HÓA VÀ INTERNET TRONG CÁC CHƯƠNG TRÌNH GIÁO DỤC ĐẠI HỌC VIỆT NAM THỜI ĐẠI HỘI NHẬP TOÀN CẦUNguyen, Duy Mong ha
Apr-2017TẦM QUAN TRỌNG VÀ CÁC NGUYÊN TẮC CỦA VIỆC DẠY CÁC CHIẾN LƯỢC ĐỌCTrần, Thị Thu Hiền
2015Tăng cường khả năng ghi nhớ từ vựng của sinh viên thông qua hoạt động thực hành đồng cấp tại trường Đại học Khoa học Tự nhiên, Đại học Quốc gia Hà NộiĐặng, Thanh Điềm
2015Tăng hiệu quả học từ vụng nói qua hoạt dộng ôn tậpBùi, Thị Ngân
May-2014TEA CULTURE IN ENGLAND: PAST AND PRESENTNguyễn Diệu, Hồng; Nguyễn Hồng, Ngọc
2012Teacher learning within the school context: An ecological perspectiveLÊ, VĂN CANH; NGUYEN, THI THUY MINH
2012Teacher preparation for primary school English education: A case of Vietnam. In B. Spolsky & Y. Moon (Eds), Primary school English language education in Asia (pp.106-128). New York: Routledge.LÊ, VĂN CANH; DO, THI MAI CHI
Jul-2019TEACHERS’ AND STUDENTS’ PERCEPTIONS OF PROJECT- BASED LEARNING ACTIVITIES IN THE NEW TIENG ANH 6: A CASE STUDYLương, Quỳnh Trang; Nghiem, Thu Tra
2015TEACHERS’ CHOICE OF ENGLISH AND VIETNAMESE AS THE LANGUAGE OF INSTRUCTION IN THE EFL CLASSROOM: A CASE STUDY AT FELTE - ULISLương, Quỳnh Trang; Nguyễn, Nhật Hạnh
2012TEACHERS’ DIFFICULTIES IN USING INFORMATION GAP ACTIVITES TO TEACH SPEAKING SKILL FOR THE FIRST YEAR STUDENTS AT ULIS- VNU =TRẦN THỊ HIẾU, THỦY; NGUYỄN THỊ HOÀI, THU
2017TEACHERS’ STATED BELIEFS ABOUT THE USE OF ORAL PRESENTATION IN THE LANGUAGE CLASSROOM AND THEIR ACTUAL CLASSROOM PRACTICESNguyễn Chí, Đức; Nguyễn Thương, Quỳnh
2015TEACHERS’ USE OF POST-QUESTION WAIT-TIME IN EFL CLASSES: A CASE STUDY AT FELTE-ULISTrần, Hoài Phương; Trần, Thanh Hiền
2017TEACHERS’ USE OF TIERED LESSONS AS A DIFFERENTIATED INSTRUCTION STRATEGY: A MULTIPLE-CASE STUDY OF THREE PRIMARY EFL CLASSROOMSTrần Thanh, Nhàn; Phạm Phương, Anh
2011TEACHER’s ACCOMMODATION TO GRADE 10 STUDENTS’ LEARNING STYLE PREFERENCES IN TEACHING ENGLISH AND IMPLICATIONS FOR TEACHING STYLES AND TEXTBOOK ADAPTATION - A CASE STUDYVu Mai, Trang; NGUYEN THI, THINH
2011TEACHER’S HUMOR USE IN THE CLASSROOM AND STUDENTS’ PERCEPTIONS OF ITS EFFECTIVENESS AND APPROPRIATENESSLƯƠNG QUỲNH, TRANG; PHẠM THỊ THÙY, LINH
2012Teacher’s management of speaking group activities: First-year students’ perceptionNGUYỄN, THỊ CHI
2011TEACHER’S USE OF MOTIVATIONAL STRATEGIES IN SPEAKING CLASSES FOR SECOND YEAR MAINSTREAM ELT STUDENTS AT FELTE-ULIS IN CORRELATION WITH TEACHING EXPRIENCENguyen Thu Le, Hang; NGUYEN THI LIEN, HUONG
Jul-2019TEACHER’S USE OF SCAFFOLDING IN ENGLISH SPEAKING LESSONS FOR MAINSTREAM FRESHMEN AT FELTE, ULISCao, Thúy Hồng; Vũ, Phương Hạnh