Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/136
Nhan đề: | THE USE OF COGNITIVE AND METACOGNITIVE STRATEGIES IN COLLABORATIVE STRATEGIC READING FOR COMPREHENSION: AN INVESTIGATION AMONG FIRST-YEAR STUDENTS IN FELTE, ULIS |
Nhan đề khác: | CHIẾN THUẬT NHẬN THỨC VÀ SIÊU NHẬN THỨC TRONG HOẠT ĐỘNG HỢP TÁC ĐỌC HIỂU: MỘT NGHIÊN CỨU VỀ SINH VIÊN NĂM NHẤT KHOA SƯ PHẠM TIẾNG ANH, TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ-ĐẠI HỌC QUỐC GIA HÀ NỘI |
Tác giả: | Phạm, Hoàng Long Nguyễn, Thanh Hoa |
Năm xuất bản: | 2015 |
Nhà xuất bản: | Trường đại học Ngoại ngữ- ĐHQGHN |
Tóm tắt: | Cognitive and metacognitive strategies are often claimed to have significant influence on learner’s language learning process, especially reading comprehension. The effect is also the same with collaborative strategic reading. Recognizing the stunning effect of these strategies on reading comprehension, the author would like to investigate the current use of cognitive and metacognitive strategies in collaborative strategic reading for comprehension. This research mainly figures out the frequency in the use of cognitive and metacognitive strategies in collaborative strategic reading and the effect(s) of those strategies on comprehension. |
Định danh: | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/136 |
Bộ sưu tập: | Khóa luận tốt nghiệp |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
GHP746.PDF | 163.36 kB | Adobe PDF | Xem trực tuyến Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.