Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/27
Nhan đề: VIỆC SỬ DỤNG MỆNH ĐỀ CHỈ SỰ NHƯỢNG BỘ CỦA SINH VIÊN NĂM BA TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC QUỐC GIA HÀ NỘI
Tác giả: Cô Đoàn Thị, Nương
Đinh Thị Thanh, Ngân
Từ khoá: THE USE OF CONCESSIVE CLAUSES BY THIRD YEAR STUDENTS AT FELTE, ULIS, VNUTHE USE OF CONCESSIVE CLAUSES BY THIRD YEAR STUDENTS AT FELTE, ULIS, VNU
VIỆC SỬ DỤNG MỆNH ĐỀ CHỈ SỰ NHƯỢNG BỘ CỦA SINH VIÊN NĂM BA TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC QUỐC GIA HÀ NỘI
Năm xuất bản: 2015
Nhà xuất bản: DHNN
Tùng thư/Số báo cáo: DHNN;KLTN
Tóm tắt: As other basic grammar structures, concessive clauses play an important role in English. The use of concessive clauses, therefore, has certain impact on the efficiency of English acquisition by learners. This thesis aims at analyzing the current status of use of concessive clauses by third year students at FELTE, ULIS, VNU, hoping to have deeper insights into the issue of concessive clauses and to help students better utilize this knowledge. Data for the study were collected from 100 participants from FELTE, ULIS, VNU by using questionnaires and academic literature essays. Statistical figures showed that students have certain positive awareness to the importance of concessive clauses, using them widely and frequently. Although many students had no difficulty in using concessive clauses, a large number of students found it challenging when utilizing them. Specifically, uncommon concessive structures and the possible alternation of “But” clauses appeared to be the most popular problems for students when using concessive clauses. In the final place, limitations of the thesis and suggestion for further study are presented.
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/27
ISSN: LTT357
Bộ sưu tập: Khóa luận tốt nghiệp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
LTT357.pdf158.68 kBAdobe PDFXem trực tuyến    Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.