Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
Tiếng Việt
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
ULIS Repository
Search
Search:
All of DSpace
BÀI BÁO KHOA HỌC
BÁO CÁO KHOA HỌC
E-BOOK
HỆ THỐNG ĐỀ TÀI
HỒ SƠ SỐ SINH VIÊN
LUẬN ÁN - LUẬN VĂN
LÝ LỊCH KHOA HỌC CÁN BỘ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015
LÊ VĂN CANH. 2015. (Co-authored with Nguyen Gia Viet & Roger Barnard). Old wine in new bottles: Two case studies of task-based language teaching in Vietnam (book chapter). In M. Thomas & H. Reinders (Eds.), Contemporary task-based language teaching in Asia (pp. 68-86). Chương này trình bày kết quả nghiên cứu trên hai trường hợp cụ thể về việc áp dụng đường hướng dạy học dựa trên công việc được giao (Task-based language teaching). Kết quả cho thấy giáo viên hầu như không áp dụng đường hướng này mà thay vào đó mô hình dạy học PPP (Presentation-Practice-Production) vẫn mang tính phổ biến. Các tác giả đưa ra một mô hình áp dụng đường hướng dạy học dựa theo nhiệm vụ được giao được xây dựng trên cơ sở mô hình PPP đang được giáo viên sử dụng. The chapter reports the result of two case studies in which Vietnamese EFL teachers were mandated to use the task-based approach in their teaching. It is revealed in the study that there was little of task-based language teaching observed. Instead, the Presentation-Practice-Production model dominated in both cases. The authors provide suggestions on a model of task-based language teaching which is built on the commonly-used Presentation-Practice-Production model.
LÊ, VĂN CANH
Discover
Author
1
LÊ, VĂN CANH
Date issued
1
2015