Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/312
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Thu Hiền | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-30T07:48:42Z | - |
dc.date.available | 2016-05-30T07:48:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Tạp chí Ngôn ngữ & Đời sống | vi |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/312 | - |
dc.description.abstract | This paper aims to finf out any differences between the teachers' belief and students' actual preferences towards the oral corrective feedbacks given in speaking class in order to see to what extent the teachers have met their students' expectations. The participants are 80 first year students at B1 and B2 level and 15 teachers at International Standard Program Falculty of English, University of Languages and International Studies, Vietnam National University, Hanoi. To collect the result, questionnaires and interviews for both teachers and students are fully employed. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | teachers' belief, students' preferences, oral corrective feedbacks. | vi |
dc.title | Niềm tin của giáo viên và sở thích của sinh viên đối với việc chữa lỗi trong giờ học nói | vi |
dc.type | Other | vi |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học trong nước |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Nguyen Thi Thu Hien.pdf | 7.27 MB | Adobe PDF | Xem trực tuyến |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.