Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/312
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hiền-
dc.date.accessioned2016-05-30T07:48:42Z-
dc.date.available2016-05-30T07:48:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTạp chí Ngôn ngữ & Đời sốngvi
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/ULIS_123456789/312-
dc.description.abstractThis paper aims to finf out any differences between the teachers' belief and students' actual preferences towards the oral corrective feedbacks given in speaking class in order to see to what extent the teachers have met their students' expectations. The participants are 80 first year students at B1 and B2 level and 15 teachers at International Standard Program Falculty of English, University of Languages and International Studies, Vietnam National University, Hanoi. To collect the result, questionnaires and interviews for both teachers and students are fully employed.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectteachers' belief, students' preferences, oral corrective feedbacks.vi
dc.titleNiềm tin của giáo viên và sở thích của sinh viên đối với việc chữa lỗi trong giờ học nóivi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học trong nước

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Nguyen Thi Thu Hien.pdf7.27 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.