Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/315
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorVũ, Thị Huyền Trang-
dc.date.accessioned2016-05-30T08:46:39Z-
dc.date.available2016-05-30T08:46:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationtạp chí Nghiên cứu & Ứng dụngvi
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/ULIS_123456789/315-
dc.description.abstractSelf-study plays an important role in helping students recreate, or even transfer the knowledge learned. This article focouses on investigating the attitudes and self-studying skills of students attempting to reach B1 level at the University of Engineering and Technology - VNU. The research results reveal the serious attitudes of students toward B1 English, but there is certain number of those who failed to do self-study effectively. Basing on above-mentioned results, recommendations were made in order to help the school and teachers to perform their jobs better.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectSelf-learning capability, English B1 creditsvi
dc.titleThái độ và kỹ năng tự học của sinh viên học chương trình tiếng Anh B1 tại trường đại học Công nghệ- Đại học Quốc gia Hà Nộivi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học trong nước

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Vu Thi Huyen Trang.pdf3.88 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.