Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/315
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vũ, Thị Huyền Trang | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-30T08:46:39Z | - |
dc.date.available | 2016-05-30T08:46:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | tạp chí Nghiên cứu & Ứng dụng | vi |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/315 | - |
dc.description.abstract | Self-study plays an important role in helping students recreate, or even transfer the knowledge learned. This article focouses on investigating the attitudes and self-studying skills of students attempting to reach B1 level at the University of Engineering and Technology - VNU. The research results reveal the serious attitudes of students toward B1 English, but there is certain number of those who failed to do self-study effectively. Basing on above-mentioned results, recommendations were made in order to help the school and teachers to perform their jobs better. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Self-learning capability, English B1 credits | vi |
dc.title | Thái độ và kỹ năng tự học của sinh viên học chương trình tiếng Anh B1 tại trường đại học Công nghệ- Đại học Quốc gia Hà Nội | vi |
dc.type | Other | vi |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học trong nước |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Vu Thi Huyen Trang.pdf | 3.88 MB | Adobe PDF | Xem trực tuyến |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.