Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/196
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Thơm-
dc.contributor.authorĐỗ, Mai Anh-
dc.date.accessioned2016-05-27T03:10:53Z-
dc.date.available2016-05-27T03:10:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherLV-A.ESP42-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/ULIS_123456789/196-
dc.description.abstractNowadays, with the development of globalization and economic integration, economics and the related issues have become one of the most-mentioned topics worldwide. Therefore, the need for a good command of English is more and more increasing. It is vital for people, especially students majoring in Economics and businessmen, to have deep understandings of English for economics in general as well as business terminology in particular. By employing 30 English business negotiation conversations, the study demonstrates the understandings of the dominant part in business that is negotiation, as well as how language is used in terms of terminology. The result confirms the exploitation of terminology in negotiation conversations. Nevertheless, the syntactic and sematic features of business terms are also revealed. Finally, some classifications are given with the hope to enhance the knowledge of terminology so that people could communicate with one another better.vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường đại học Ngoại ngữ- ĐHQGHNvi
dc.titleBUSINESS TERMINOLOGY IN NEGOTIATIONvi
dc.title.alternativeTHUẬT NGỮ KINH TẾ TRONG ĐÀM PHÁN THƯƠNG MẠI QUỐC TẾvi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Khóa luận tốt nghiệp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
LVAESP42.PDF99.15 kBAdobe PDFXem trực tuyến    Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.