Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/284
Nhan đề: | Dùng Games trong lớp học từ vựng nhằm tăng hứng thú và khả năng nhớ từ. |
Tác giả: | Nguyễn, Hải Hà |
Từ khoá: | games, vocabulary, young learners |
Năm xuất bản: | 2015 |
Trích dẫn: | Tạp chí Ngôn ngữ & Đời sống |
Tóm tắt: | It is generally accepted that Vietnamese students are in the habit of learning English new vocabulary passively by waiting for teachers' explanations and then memorizing a long wordlist without putting it into practical contexts, which results in the fact that students's motivation in the classroom is measured as low. To tackle puzzle, games have been specificall applied in Phu Lam primary school, aiming at revealing their general benifits towards teaching and learning process as well as their stimulating effects. Also, some challenges of games inside the classroom have been detected overly. |
Định danh: | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/284 |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học trong nước |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Nguyen Hai Ha.pdf | 4.56 MB | Adobe PDF | Xem trực tuyến |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.