Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/284
Nhan đề: Dùng Games trong lớp học từ vựng nhằm tăng hứng thú và khả năng nhớ từ.
Tác giả: Nguyễn, Hải Hà
Từ khoá: games, vocabulary, young learners
Năm xuất bản: 2015
Trích dẫn: Tạp chí Ngôn ngữ & Đời sống
Tóm tắt: It is generally accepted that Vietnamese students are in the habit of learning English new vocabulary passively by waiting for teachers' explanations and then memorizing a long wordlist without putting it into practical contexts, which results in the fact that students's motivation in the classroom is measured as low. To tackle puzzle, games have been specificall applied in Phu Lam primary school, aiming at revealing their general benifits towards teaching and learning process as well as their stimulating effects. Also, some challenges of games inside the classroom have been detected overly.
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/284
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học trong nước

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Nguyen Hai Ha.pdf4.56 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.