Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/288
Nhan đề: | Tăng hiệu quả học từ vụng nói qua hoạt dộng ôn tập |
Tác giả: | Bùi, Thị Ngân |
Từ khoá: | spoken vocabulary, spoken vocabulary revision |
Năm xuất bản: | 2015 |
Tóm tắt: | This paper aims at examining the revision of spoken vocabulary and students' exceptations towards the organization of revision activities in their speaking lessons. Data collection instruments include observation diary by students, questionnaire for teachers and interview for students. It was found that spoken vocabulary was revised in only 75% of all speaking lessons due to lack of time caused by the pressure to accomplish the lesson plan. For effective revision, the schedule and frequency of using different activities should be well-informed. A sense of creativity should also be required in designing and adapting revision activities to make them more appealing and communicative. |
Định danh: | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/288 |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học trong nước |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Bui Thi Ngan.pdf | 5.78 MB | Adobe PDF | Xem trực tuyến |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.