Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/288
Nhan đề: Tăng hiệu quả học từ vụng nói qua hoạt dộng ôn tập
Tác giả: Bùi, Thị Ngân
Từ khoá: spoken vocabulary, spoken vocabulary revision
Năm xuất bản: 2015
Tóm tắt: This paper aims at examining the revision of spoken vocabulary and students' exceptations towards the organization of revision activities in their speaking lessons. Data collection instruments include observation diary by students, questionnaire for teachers and interview for students. It was found that spoken vocabulary was revised in only 75% of all speaking lessons due to lack of time caused by the pressure to accomplish the lesson plan. For effective revision, the schedule and frequency of using different activities should be well-informed. A sense of creativity should also be required in designing and adapting revision activities to make them more appealing and communicative.
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/288
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học trong nước

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Bui Thi Ngan.pdf5.78 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.