Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/1741
Nhan đề: WASHBACK OF THE PROFICIENCY ASSESSMENT AS EXIT REQUIREMENT ON NON-ENGLISH MAJOR STUDENTS AT A LAW SCHOOL =
Nhan đề khác: TÁC ĐỘNG CỦA BÀI ĐÁNH GIÁ NĂNG LỰC TIẾNG ANH CHUẨN ĐẦU RA ĐỐI VỚI SINH VIÊN KHÔNG CHUYÊN KHOA LUẬT
Tác giả: Dương Thu, Mai
Bùi Thanh, Hường
Năm xuất bản: 2018
Nhà xuất bản: ĐẠI HỌC QUỐC GIA HÀ NỘI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ KHOA NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA CÁC NƯỚC NÓI TIẾNG ANH
Tóm tắt: ABSTRACT With the introduction of the Project 2020, students at most universities in Vietnam have to pass the graduation proficiency assessment. The understandings of the test effects on learning and teaching, or washback, are essential for the teachers, students and test administrators to gain desirable test outcomes. However, little is known about test’s washback, particularly washback on students in Vietnam. This study, hence, investigate the perception of students of a graduation proficiency assessment and the washback of the test on students’s test preparation strategies through questionnaires and interviews. The results show that students have positive perceptions towards the graduation proficiency assessment but the test exerts little effect on their test preparation. Although students of different years share the optimistic attitudes toward the test, they tend to prepare for the test differently. While the seniors study more test-like materials, the freshmen are likely to study general English tasks. Key words: washback on students, test preparation strategies, students’ perceptions
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/1741
Bộ sưu tập: Khóa luận tốt nghiệp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Bui Thanh Huong.pdf1.46 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.