Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/183
Nhan đề: | Kiến tạo lý luận: Cơ sở lý thuyết và ứng dụng trong giáo dục. |
Tác giả: | Phạm, Thu Hà |
Từ khoá: | constructivism, constructivist theory, learner-centred. |
Năm xuất bản: | 2015 |
Trích dẫn: | Tạp chí Ngôn ngữ & Đời sống |
Tóm tắt: | One of the key point in defining a modern education quality is learner autonomy that suggests that learner are capable of self-constructing knowledge with teacher instructions and with self-training on methods of scholarly inquiry, Among various approaches to education, constructivism has the criteria of an scientific way to train students to be self-educating, automomous learners. This literature review with detailed investigationinto sources of materials written by a numer of scholars will reveal constructivism characteristics, based on which recommendation for educational implications are pointed out. |
Định danh: | http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/183 |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học trong nước |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Pham Thu Ha.pdf | 9 MB | Adobe PDF | Xem trực tuyến |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.