Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/183
Nhan đề: Kiến tạo lý luận: Cơ sở lý thuyết và ứng dụng trong giáo dục.
Tác giả: Phạm, Thu Hà
Từ khoá: constructivism, constructivist theory, learner-centred.
Năm xuất bản: 2015
Trích dẫn: Tạp chí Ngôn ngữ & Đời sống
Tóm tắt: One of the key point in defining a modern education quality is learner autonomy that suggests that learner are capable of self-constructing knowledge with teacher instructions and with self-training on methods of scholarly inquiry, Among various approaches to education, constructivism has the criteria of an scientific way to train students to be self-educating, automomous learners. This literature review with detailed investigationinto sources of materials written by a numer of scholars will reveal constructivism characteristics, based on which recommendation for educational implications are pointed out.
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/183
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học trong nước

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Pham Thu Ha.pdf9 MBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.