Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/182
Nhan đề: THE USE OF COMPARISON OF ADJECTIVES BY HANOI HIGH-SCHOOL STUDENTS
Nhan đề khác: VIỆC SỬ DỤNG CÂU SO SÁNH VỚI TÍNH TỪ CỦA HỌC SINH CẤP III TẠI HÀ NỘI
Tác giả: Đoàn, Thị Nương
Nguyễn, Thị Yến
Năm xuất bản: 2015
Nhà xuất bản: Trường đại học Ngoại ngữ- ĐHQGHN
Tóm tắt: With the aim of discovering how Hanoi high school students master three degrees of comparison of adjectives and which the most problematic degree to them is, the study was conducted. To achieve these aims, the survey was carried out among students studying at different high schools in Hanoi. The results of three-task written tests completed by 142 students revealed that generally the students could distinguish and construct different degrees quite well, and that of the three degrees, absolute degree is the most difficult for Hanoi high school students to use, followed by superlative and comparative is the least difficult degree. From the findings, several pedagogical implications concerning the teaching of comparison of adjectives to Hanoi high school students are raised to help teachers and students.
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/182
Bộ sưu tập: Khóa luận tốt nghiệp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
LTT355.PDF99.35 kBAdobe PDFXem trực tuyến    Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.