Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/2156
Nhan đề: Students' perceptions towards ESP course: Case study of English for Accounting course at National Economics University.
Nhan đề khác: Cảm nhận của sinh viên về khóa học Tiếng Anh chuyên ngành: Nghiên cứu trường hợp điển hình khóa Tiếng Anh ngành Kế toán, Đại học Kinh tế Quốc dân.
Tác giả: Nguyễn Thụy, Phương Lan
Chu Hứa Minh, Hiền
Từ khoá: khóa học
tiếng anh kế toán
đại học kinh tế quốc dân
điển hình
Năm xuất bản: thá-2019
Nhà xuất bản: Đại học Ngoại ngữ - Đại học Quốc gia Hà Nội
Tóm tắt: ABSTRACT Course evaluation is one of the most important processes to ensure the quality of an entire program, and it is particularly essential in the ESP context. This study aims at exploring Accounting and Auditing majored students’ perceptions towards the English for Accounting course at National Economics University and suggest possible solutions to improve the quality of the course. To achieve these targets, a combination of quantitative and qualitative methods is used with two data collection instruments, namely questionnaire and semi-structured interview. The findings reveal that there are both strong points and weaknesses of the course regarding fulfillment of learner needs, authenticity, and fostering of learner autonomy. The results suggest certain modification being made in terms of the course duration, materials, content and teaching methodologies for future improvements
Mô tả: ABSTRACT Course evaluation is one of the most important processes to ensure the quality of an entire program, and it is particularly essential in the ESP context. This study aims at exploring Accounting and Auditing majored students’ perceptions towards the English for Accounting course at National Economics University and suggest possible solutions to improve the quality of the course. To achieve these targets, a combination of quantitative and qualitative methods is used with two data collection instruments, namely questionnaire and semi-structured interview. The findings reveal that there are both strong points and weaknesses of the course regarding fulfillment of learner needs, authenticity, and fostering of learner autonomy. The results suggest certain modification being made in terms of the course duration, materials, content and teaching methodologies for future improvements
Định danh: http://hdl.handle.net/ULIS_123456789/2156
Bộ sưu tập: Khóa luận tốt nghiệp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
E.KL.CN.57.pdf251.6 kBAdobe PDFXem trực tuyến


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.