Skip navigation
Trang chủ
Duyệt theo
Bộ sưu tập
Duyệt tài liệu theo:
Năm xuất bản
Tác giả
Nhan đề
Chủ đề
Trợ giúp
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Đăng nhập
Trang cá nhân
Đăng ký email
thông báo
Hồ sơ
Thư viện số
DSPACE
Thư viện số cho phép quản lý các nguồn tài liệu số như: Văn bản, hình ảnh, âm thanh, phim ảnh...
ULIS Repository
Duyệt theo Nhan đề
Chuyển đến:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
hoặc nhập các chữ cái đầu tiên:
Sắp xếp theo:
Nhan đề
Năm xuất bản
Ngày gửi
Theo thứ tự:
Tăng dần
Giảm dần
Kết quả/Trang
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Tác giả/Biểu ghi:
Tất cả
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Hiển thị kết quả 1 đến 20 của 2114
Trang sau >
Năm xuất bản
Nhan đề
Tác giả
thá-2015
19世纪越南文献中汉语亲属称谓研究
Lê, Quang Sáng
2012
2012 AMERICAN PRESIDENTIAL DEBATES THROUGH AMERICAN POLITICAL CARTOONS =
Nguyễn Lê, Hường
;
Ngô Hồng, Quân
2014
2013 AMERICAN GOVERNMENT SHUTDOWN AND ITS DIFFERENCES FROM THE ONE IN 1995 =
Hoàng Hải, Anh
;
Nguyễn Thị Tường, Vi
thá-2015
80 년대 한국 지식인의 존재형식 -베트남어로 번역된 방현석 소설을 중심으로-
Hà, Minh Thành
2013
A CASE STUDY INTO READING COMPREHENSION STRATEGIES OF FOURTH YEAR FAST-TRACK STUDENTS AT FELTE, ULIS-VNU =
Phạm Thị, Hạnh
;
Nguyễn Thị, Quyên
2014
A CASE STUDY OF AN AMERICAN LECTURER TEACHING SPEAKING TO THE SECOND-YEAR FAST-TRACK CLASSES AT ULIS, VNU=
Ngô Hữu, Hoàng
;
Vũ Thị, Thu Lý
2014
A CASE STUDY OF DISCOURSE PAUSE USED IN 2013 INAUGURAL SPEECH BY THE U.S PRESIDENT BARACK OBAMA AND IN 2011 INAUGURAL SPEECH BY THE VIETNAMESE PRIME MINISTER NGUYEN TAN DUNG.=
Ngô Hữu, Hoàng
;
Bùi Thị Hằng, Nga
2012
A CASE STUDY ON NATIVE TEACHER’S USE OF MOTIVATIONAL STRATEGIES IN TEACHING SPEAKING FOR FIRST YEAR FAST-TRACK STUDENTS AT FETEL-ULIS-VNU =
Vũ Tường, Vi
;
Nguyễn Thu, Hằng
2012
A CASE STUDY ON THE COLLABORATION BETWEEN NATIVE AND VIETNAMESE TEACHERS IN TEACHING SPEAKING SKILL TO 11TH GRADE STUDENTS IN THANG LONG PRIVATE HIGH SCHOOL IN HAI PHONG =
PHẠM THỊ, HẠNH
;
GIANG NGUYỆT, MINH
2014
A Cognitive Meta-Linguistic Approach to Teaching L2 Learners Reading and Writing Skills
HUỲNH, ANH TUẤN
2018
A COMPARATIVE ANALYSIS ON ENGLISH TRANSLATIONS OF VIETNAMESE SONGS: A CASE STUDY OF “EM GAI MUA” =
Vương Thị Thanh, Nhàn
;
Đặng Thùy, Trang
thá-2017
A COMPARATIVE STUDY OF PERFORMANCE ANALYSIS OF LISTENING SKILLS OF SECOND YEAR BSC (PHYSICS) STUDENTS USING TEACHING LISTENING MODELS
Su Khine Oo
2014
A COMPARATIVE STUDY ON EUPHEMISM EMPLOYMENT IN TWO VIETNAMESE TRANSLATIONS OF GEOGRE ORWELL’S THE ANIMAL FARM =
Nguyễn Thị Cẩm, Linh
;
Vũ Hồng, Nhung
2011
A Comparative Study on Encouraging in Vietnamese and American English
LẠI, THỊ THANH VÂN
2012
A COMPARISON BETWEEN STUDENTS AT DIFFERENT PROFICIENCY LEVELS ABOUT THEIR PREFERENCES FOR AND ATTITUDES TOWARD TEACHERS’ ORAL CORRECTIVE FEEDBACK IN SPEAKING SKILL AT FELTE, ULIS, VNU
Thái Hà Lam, Thủy
;
Bùi Minh, Phương
2015
A comparison between the two characters Tom Buchanan and Jay Gatsby in The Great Gatsby by F. S. Fitzgerald.
Do, Thu Huong
;
Tran, Nhat Linh
2017
A CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS OF BARACK OBAMA’S REMARKS IN HANOI, 2016
Nguyễn, Thị Thu Hà
;
Trương, Vĩnh Ngân
2012
A cross cultural study of the attitude of VNU students towards English- Vietnamese code switching=
Ngô Hữu, Hoàng
;
Nguyễn Thị, Phúc
2013
A CROSS-CULTURAL STUDY OF EXPRESSING A WORRY IN AMERICAN ENGLISH AND VIETNAMESE=
Ngô Hữu, Hoàng
;
Nguyễn Thị, Huyền
2013
A CROSS-CULTURAL STUDY OF THE CULTURE-FREE CHARACTERISTIC OF ENGLISH AS A GLOBAL LANGUAGE=
Ngô Hữu, Hoàng
;
Đỗ Thị Hồng, Hạnh